Te

Sitter och dricker min fjärde kopp te för dagen. Det känns ju faktiskt bättre i halsen för en liten stund då. Dock lär jag väll få riktigt gula tänder om jag fortsätter dricka såhär mycket te. Som att jag inte redan hade tillräckligt gula tänder.

Imorse hade jag sovmorgon ända till 9.10 (Omg!!) och då började företagsekonomin. Hade ett prov som tog ungefär 20min för mig. Gick väll sådär, men godkänt kommer jag få iaf. Sen skulle jag ha hål i cirkus 3h, men istället för att vara kvar på skolan och dega så åkte jag hem och vilade istället. Har verkligen inte mått bra idag.. Så jag kollade på en film, och sen var det dags att åka till folkets hus där vi skulle göra nånting. Var där i 50min, och det var totalt ovärt. Sen stack jag och handlade lite inför imorn med Anna-Sofia, Louise och Linnéa. Jag längtar sjukt mycket, men är samtidigt grymt nervös!

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, jag ska inviga min blomkruketekopp imorgon xD

Folkets Hus var helt ovärt. Ser det ut som jag tänker bli betongarbetare eller? hahaha.

2008-02-22 | 00:39:14
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback