Tisdag

Hallå i stugan!
Kom från Maxi för en liten stund sedan, det är ungefär det mest spännande som hänt idag. Woho! Annars har jag bara varit i skolan och så. Trodde att jag skulle behöva redovisa engelskan idag, så jag var rätt nervös innan engelskan skulle börja. Jag gillar verkligen inte att stå och prata på engelska inför folk! Men tur som jag har så behöver jag inte redovisa förens näst nästa vecka! :D

Tror jag ska ta och fixa iordning en önskelista inför min födelsedag nu, är ju endast 15 dagar kvar! Tror det är ganska bestämt att det blir den 22:e nu, och att temat blir svart-vitt. Jag längtar som en giraff!

Just det, idag
är det ju semeldagen eller fettisdagen eller vad det nu heter. Men jag har ändå inte ätit någon semla. Tror inte jag gjort det på flera år faktiskt. Det känns iaf som att det var huuuur längesen som helst jag åt det! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback