Tjejsnack v.8

Sitter med en ansiktsmask i fejjan just nu, och medans jag låter den verka så kan jag ju fylla i veckans tjejsnack lista :D

Bästa/värsta...
»Minnet?
Bästa - Kan inte välja bland alla! Mopedsemestern, mallorca, london...
Värsta - Höm.. Kan inte komma på något dåligt minne just nu.

»Resan?

Bästa - Mallorca, Cypern, Italien eller London.
Värsta - Räknas det när man åker bil till Härnösand? Isf är det mitt värsta res-minne. Spydde hela vägen upp i princip :S
»Maträtten?
Bästa - Grillat kött med potatisklyftor och sallad. Mums!
Värsta - Korv, fiskpinnar och annat sånt där snusk.

»Köpet?

Bästa - Jaani, kaninerna? haha :P
Värsta - Det är väll kanske nått klädesplagg eller så som aldrig kommit till användning.
»Egenskapen hos en vän?
Bästa - Sånt här med egenskaper är inte jag så bra på. Men kanske glad? Eller omtänksam?
Sämsta - Pessimist

Det var inte så vidare roliga frågor denna vecka, men men ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback