Tjoflöjt!

Kom precis hem från Anna. Har gått ända från oden, och usch vad kallt det var! Rena snöstormen ute, så jag blev ju helt dy-blöt. Just nu droppar det vatten från ansiktet och håret, och jag ser ut som en panda under ögonen. Snyggt.

Kvällen har varit riktigt rolig, vi spelade en hel del singstar och det var lika roligt som vanligt. Och så rökte vi vattenpipa i massor. Jag är naturbegåvning på att göra rök-ringar! Dock klår dom inte Tims, men snart sörrni, då ska jag klara av att göra ett skepp á la Sagan om Ringen! Btw, vi har döpt vattenpipan till Hassan blablabla, kommer inte ihåg vad det sista var. Men snyggt namn va? ;D Och så vill jag bara säga, att däckar man får man skylla sig själv! Moahaha, det var nog bland det roligaste jag varit med om på länge! Syns inte så bra på bilden, eftersom den är tagen med min usla mobil. Men det är iaf grädde, och så fick han mustach och ett ögonbryn med hjälp av en silverpenna!

Men nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. Ska ta och läsa det allra sista kapitlet i boken innan jag somnar hade jag tänk. Så jävla gött att den snart är slut! Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback