Tonfisk

Gud vad gott det är med pastasallad med grönsaker och tonfisk! Sitter och käkar det just nu nämligen. Gjorde iordning lite så att jag skulle ha med mig till Boda Borg imorn när jag ska dit. Men det råkade bli en jävla massa pastasallad, så jag tog lite att käka nu. Men det ser förjävla äckligt ut på bilden :|

Har varit hos Anna ikväll och gjort det vi är bäst på, nämligen dega. Vi käkade upp resten av kladdkakan jag bakade i helgen, och sen satt vi bara och snackade i ett bra tag. Så himla mysigt! Och imorn blir det att sova där, för vi är ju lediga på onsdag. Gött!

 


Kommentarer
hemlig beundrare av snyggingen på bilden säger:

jävlar vilken het brud på bilden!!

2008-02-11 | 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback