Trend

Det blir kyckling i pitabröd hos Anna med brudarna ikväll iaf, mysigt! Men just nu har jag inte ett skit att göra, så jag kan väll haka på trenden att lägga upp en bild från varje mapp som alla andra nördar redan gjort på bdb ;D Så jag kör 10:de bilden från varje mapp då!

image426
18 år
image427
Blandat. Fy faaan! Men aa, 10:de bilden var det...
image428
Blandat 2. Fest hos Anna-Sofia!
image429
Boda Borg.
image430
Förjul -07.
image431
Mobilbilder. Anki och Maggan påväg från stenstalid!
image432
Ninisarna. Min Lille Skutt! Han var så söt :)
image433
Baggerud.
image434
Brighton. Pride-parad!
image435
Cypern -07. Vill tillbaka!
image436
London. Klassresa i slutet av 9:an. Här har vi en stor del av klassen!
image437
Lysekil. Såå mysigt!
image438
Mallorca. Här är jag och Maggan när vi är och vandrar.
image439
Mopedsemester. Plockar upp tältet och grejerna :)
image440
Rhodos. En del utav poolen.
image441
Rom. Konfirmationsresa för läääänge sen!
image442
Sthlm. Var där med skolan och var på SVT och expressen bl.a.
image443
Övrigt. Haha, jag och brudsen som nissar!

Blev visst ett ganska långt inlägg detta ;D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback