Turism

image380Sitter och har turism just nu. Det är grymt tråkigt! Vi ska göra en affisch med vårat drömresemål. Känns som att vi gjort det nån gång innan? Haha. Men jag lämnade aldrig in det när vi gjorde det förut, så jag fortsatte med den idag istället för att göra ny. Så nu är väll jag i princip klar med min.
Vad tycks? ----->

Nu efter skolan
ska jag följa med Maggan ner på stan en stund. För hon ska klippa sig! Det blir så trevligt så. Riktigt roligt att hon är tillbaka i skolan nu, dock är det inte en tyst minut när hon är i närheten ;D moahaha. Men jag tycker om dig ändå malin!







     
 

Kommentarer
Emelie säger:

Inte lite dyrt det var att åka dit!

2008-02-11 | 16:41:05
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
Clara säger:

svar: självklart! lite fattigt såhär i kommentarsfunktionen, men det får duga :)
225 g smör(varav 50 g till glasyr) 4 ägg, 5 dl strösocker, 2 tsk vaniljsocker, 1 dl kakako, 2 krm salt, 2 dl vetemjöl. smält smör, vispa ägg o socker, blanda i torra ingred. ca 20 min i ugn 175 grader. glasyr: vispa smält smör, florsocker och kakao.

2008-02-11 | 17:00:36
Bloggadress: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback