Ujujuj

Jaa, som ni, mina kära läsare, antagligen redan vet så var ju min och Anna-Sofias 18-års fest här igår kväll. Det var grymt kul i början! Dansade och flängde runt en massa och det var packat med folk ibland. Vi räknade i morse på hur många som var här, och det var väll cirka 43 personer iaf. Kan ha glömt någon då. Sen gick de "lite" utför i slutet, men det beror väll nästan bara på en viss person. Usch usch.

Än har inte pappa dödat mig iaf. Han har fortfarande inte märkt att två krukor är borta och att det är havremjölk på hans överkast på sängen. Tur att jag har en så ouppmärksam pappa. Dock ringde mamma nyss och pratade med honom och sa att hon hört att det varit värsta fylle-festen här, men jag är så jävla bra på att ljuga så jag tror inte han tror riktigt på henne. Heahea.

Och jag måste passa på att tacka alla än en gång för alla de fina presenterna! Tack tack tack! Dock var inte alla riktigt lika fina ;D haha.

           

Kommentarer
Emelie säger:

Hahaha vem häller havremjöl på sängen? xD

2008-02-23 | 19:47:15
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback