1 januari 2008

image328
Kvällen igår blev riktigt lyckad, och jag hade grymt roligt! Det började med att jag och Malin gick hem till mamma och började göra oss iordning vid halv 5. Sen vid halv 6 började det trilla in lite folk och vid 6 började vi med maten. 10 personer i vårat kök samtidigt blev lite trångt, men det gick bra! Maten blev iaf supergod! Sen när vi käkat så sjöng vi lite singstar, smällde lite raketer och en hel del annat.
Vid 20 i 12 drog vi oss ner mot stan där vi mötte upp lite annat folk. Tror vi var där till 1 eller nånting, men jag är inte säker :P Efter det följde vi med några till en efterfest hos Söder och jag fick åka kundvagn dit, det var seriöst det läskigaste jag gjort i hela mitt liv! Aldrig att jag gör om det :P
Sen gick vi väll hem vid halv 5, så jag kom inte i säng förens 10 över 5 eller nått sånt inatt/imorse.

Idag är jag grymt trött och frusen och så har jag ont i halsen av någon anledning. Men trots att jag inte mår så prima så har jag och Malin varit duktiga och städat hemma hos mamma. Så nu är det fint där igen! Vi var även på en liten promenad förut, det var sköönt :)

Resten av dagen ska jag nog bara sitta här vid datorn och dega, kanske kollar på nån film eller så sen. Jag orkar verkligen inte göra något annat.

Bilder från början av kvällen då vi lagade mat och det kan ni se här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback