Bränt

Det var riktigt mysigt på Blå valvet förut. Och Anna följde allt med iaf, så det var trevligt! Vi satt och pratade i kanske 1½ h, sen var Madde och Anna tvugna att sticka. Dom har ju pojkvänner ;) Men jag och Malin satt kvar ett tag till. Sen när klockan var 18.15 så frågade Malin när dom stänger, och det var tydligen vid 18.00. Hoppsan.

När jag kom hem väntade jag mig att maten skulle vara klar, men icke. Min bröder Marcus och Erik skulle fixa maten ikväll, för jag vägrade laga mat åt dom igen. Så det skulle bli pannkakor, för det är ju lätt att göra. Så dom började med maten helt själva, men när det började lukta bränt så fick jag rycka in. Det luktar fortfarande bränt, även här uppe på mitt rum. Oj oj oj... Jag tror inte att det kommer bli några kockar av dom inte.

IMORN ÄR DET SKOLA OCH JAG ORKAR INTE BÖRJA PLUGGA IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback