Dagens

Dagens humör: Kunde varit bättre, jag sitter här och är snorig och förkyld =/
Dagens borde: Städa mitt rum, men det orkar jag nog inte göra.
Dagens frisyr: En sån där otroligt snygg knut på huvudet ;)
Dagens klädsel: Pyjamasbyxor, tjocka varma strumpor och klasströjan^^
Dagens planer: Skulle egentligen till Steen och ha pokerturnering, men jag orkar nog inte det. Så jag ska nog bara vara hemma och vila mig och dricka te..
Dagens materiella vill ha: En DVD och en massa bra filmer!
Dagens längtan: Jag längtar faktiskt inte till något just nu, inget som jag kan komma på iaf.
Dagens fundering: varför, varför varför???
Dagens beroende: Teeee!
Dagens tråkigaste: Att vakna upp och knappt kunna andas och ha riktigt ont i halsen.
Dagens personer: Alla som laddar upp bilder på bilddagboken, så jag har något att göra ;D
Dagens tidning: SOLO som ligger i soffan, har dock redan läst den. Men jag kan väll läsa den igen? :)
Dagens låt: Plain White T's - Hey There Delilah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback