Dagens

Det är sol ute! H A L L E L U J A!

Dagens humör: Glad, för nu är det helg!
Dagens mående: Bra, är nästan helt fri från förkylningen nu.
Dagens borde: Ingenting som jag borde göra idag, skönt!
Dagens frisyr: Utsläppt, plattat.
Dagens klädsel: Mörkblå jeans från Monki, vitt ribbat linne från London, Hello Kitty linne och vit tröja från H&M.
Dagens planer: Inflyttningskalas hos Louise! :D 
Dagens materiella vill ha: De här sakerna.
Dagens längtan:
 Just nu längtar jag efter Louise hallonpaj, den är grymt god!
Dagens fundering: Sa jag verkligen så? OM jag gjorde det, så skäms jag nått otroligt!
Dagens beroende: Vatten ;)
Dagens tråkigaste: Naturkunskapen.
Dagens tidning: Värmlands nytt eller vad den hette, enda tidningen jag läst idag.
Dagens låt: Fuck of and die - Torkel i knipa


Kommentarer
Maggan säger:

hahahah de va de roligaste du måste ha sagt någonsin gerd!! hahaha

2008-01-11 | 16:03:19
Louise säger:

Dagens fundering= hehe ;)

2008-01-11 | 16:06:27
Bloggadress: http://loaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback