.....

Fy fan. Det skulle vara grymt skönt att bara sova bort den här dagen. Men icke, för vi har hela huset att städa.

Kvällen igår var rolig, dock inte mot slutet. Men vi träffade en massa nytt folk, och det var riktigt skoj. Fast en hel del drog till statt rätt tidigt, vilket var lite tråkigt. Jag ville ju också följa med, och snart kan jag göra det! iiih, jag längtar tills min och A-S fest så otroligt! Tror jag bjöd lite folk till den igår, men dom tog mig nog inte så seriöst...
Aja, jag känner att jag borde dragit hem lite tidigare. Men men, jag kom ju hem iaf. Vilket är ganska otroligt, eftersom att jag inte hittar nånstans på djurgården och Maggan och Ulla drog flera timmar innan mig, så jag fick åka själv en bra bit.

Nu ska jag nog gå ner och ta något att käka, min mage känns helt tom.

Kommentarer
Emelie säger:

Åhå, det är jobbigt när alla ska gå på krogen så får man själv inte gå dit.

2008-01-27 | 15:27:31
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback