Gästbloggare

image331Hej! Maggan här, jag är en nära vän till Emma, den allra närmaste skulle jag till och med vilja påstå! Jag har känt Emma i 11 år så jag vet i princip det mesta om henne och jag tänkte tala om lite om hur hon är :)

Många uppfattar henne som ganska blyg och lite tillbakadragen men ja säger bara det att när hon är med folk som hon känner sig trygg med så är hon helt jävla galen! Hon har bra humor och är en bra lyssnare, hur hon orkar lyssna på allt mitt tjat är ännu en gåta för mig. Jag brukar jämföra henne med ni vet Bree i Desperate housevives för hon är en sån där som alltid kommer i tid och altid har ordning och reda på sig själv och sina saker. Men detta gör henne verkligen inte tråkig, det gör bara att man känner sig lite slarvig och klantig i hennes närhet. Smart är hon också! Alltså verkligen översmart, ja vet verkligen att hon kommer att bli något riktigt flashigt i framtiden!
Nu sitter hon och tjatar på mig att jag ska skynda mig att skriva klart, men annars brukar hon faktiskt vara väldans tålmodig, och hon kan ha kvar godis och sånt i flera månader utan att äta upp det! Sur blir hon aldrig heller, inte ens irriterad ( undantagen är hennes familj ) Under alla åren vi känt varandra har jag bara sett henne sur typ 2-3 gånger och då är hon liksom så där sur som jag är när jag är som minst sur!

En grej till som är så jävla skönt med Gerd de är att hon alltid är med på att ha kul! Man kan alltid lita på henne när man vill göra nåt kul så länge man inte ska typ åka skidor eller nåt vilket är i princip det enda tråkiga med henne eftersom jag själv älskar att åka skidor! Men det är en annan historia och nu har vi inte tid för andra historior! / Maggan

www.maggann.blogg.se

Kommentarer
Danni säger:

Härligt att ha en sådan bra vän :)

2008-01-13 | 10:58:03
Bloggadress: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback