Goddagens

Tänkte gå upp vid 09.15 eller nått sånt idag, så att jag inte skulle sova bort hela dagen. Men när alarmet satte igång så att jag vaknade och tittade ut och insåg att det bara var en helt vanlig regning och trist lördag och att jag ändå inte hade något att göra nu på förmiddagen så tänkte jag att jag lika gärna kunde sova lite längre. Sagt och gjort, gick inte upp förens halv 12 idag. Då gick jag direkt ner och gjorde iordning frukost och satte mig och kollade på Torkel i knipa. Så nu har jag sett hela filmen, och den var bra! :)

Kom förresten precis på att jag ju fick en prenumeration på Cosmopolitan i julklapp av pappa, men jag har fortfarande inte fått någon tidning. Nån som vet när nästa nummer kommer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback