Godnatt!

Kom hem från Steen för bara en liten stund sen, och jag är riktigt trött och sleten. Har ap-ont i magen :/ Men vi har haft en rolig kväll! Jag vann inte pokerturneringen, men jag åkte iaf inte ut först, vilket jag är nöjd över! Haha. Sen har vi bara degat i vardagsrummet hela tiden, lyssnat på musik o gjort kullerbyttor och sånt. När jag gick höll de på och körde krona, och innan det hade jag och röbbs en halvtimmes lång diskution om mat. Intressant ämne det där! Haha, jag fattar inte att vi kunde ha så mkt att säga om mat? :O Visst, det är gott och så. Men att sitta och diskutera det i en halvtimme? :P ujuj..

Nej nu borde jag gå och lägga mig, jag måste ju vara någorlunda pigg imorgon när jag ska till nån släkting på släktfika. Blääähää, jag vill inte med. Det är verkligen otroligt tråkigt! En massa släktingar som jag knappt vet vilka det är, som bara pratar och pratar och pratar och pratar och pratar och.. aa, ni fattar grejen?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback