Hemma

Kom hem från Karlstad för ungefär en timme sen. Vi var först på Bergvik och käkade och så, och då kom jag att tänka på att jag inte ätit hemlagad mat sen i onsdags kväll :O Haha, aja, sen åkte vi till IKEA. Jag hittade dock inget överkast eller påslakan som jag ville ha, så sängen ser fortfarande för jävlig ut.. Men jag fick iaf några kuddar, en filt, en sängkappa och en papperskorg :D Så jag är rätt nöjd ändå.

Idag har jag gått omkring och varit jätteglad hela dagen! Så fort det är soligt och fint ute blir jag på mycket bättre humör, rätt konstigt ändå hur mycket vädret kan påverka en. Jag är verkligen en mycket gladare person på sommaren än på hösten/vintern, och det beror ju på vädret. Jag älskar sol!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback