Heroine

Dagens låt: Silverstein - My Heroine (acoustic)


Släktfikat hos Marianne var väll inte det roligaste jag varit med om kan jag säga. Tror vi var ca 30 pers eller något. Men det var riktigt gott fika! Haha. Arne, en av mina släktingar, är väll ungefär 70-80 år nånting och gråhårig med kutrygg. Han var faktiskt lite läskig, men rolig! Han berättade bland annat om några som hade skjutit raketer utanför hans hus två dagar innan nyår, och dom hade han gått ut och jagat med hagelgevär eller något. Och så skulle han hela tiden berätta en massa fräckisar! Ujuj, dom var rätt roliga faktiskt ;D

Nu ska jag ta och packa ihop mina kläder och sen dra över till mamsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback