Horoskop

Fiskarna ca 19/2 - 19/3

Bästa kärleken får du i att skämma bort dig själv genom att unna dig en behandling för skönhet eller hälsa. Du är värd det sköna och du får glädje. Nu förändras mycket runt omkring dig, och det är ju trevligt om det är positivt och det ska det vara för dig. Din ekonomi kommer att förbättras.


Mitt horoskop för dagen, det låter ju inte alls för dåligt! Och det bästa av allt, min ekonomi kommer tydligen att bli bättre! Wohoo! Inte för att jag vet hur det skulle gå till, men det får tiden utvisa ;)

Idag var jag faktiskt duktig och gick upp vid 10. Det ni! Det kan iofs bero på att jag vaknade av att det bara rann ur näsan, så jag var tvungen att gå upp och rusa in på badrummet. Usch, jag tror jag börjar bli lite förskyld.. Vet inte om det beror på att jag var ute på nyår utan så vidare varma kläder, eller om det är för att Malin smittat mig ;P


Kommentarer
Anki säger:

JA du var duktig :)

2008-01-03 | 19:44:21
Bloggadress: http://www.markman.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback