Kul

http://www.bored.com/ - en mycket rolig sida på en mycket tråkig söndagskväll som denna ;D

Okej, mycket rolig var väll kanske att överdriva. Men visst är den väll lite skoj iaf? ;)

Heahea

Vilket värdelöst inlägg!

Jag borde sova, eller något annat.

Kanske läsa något?

Nej, jag är trött på att läsa nu.

Jag tar och käkar lite polkagrisar från mitt pepparkakshus istället.

Mm, mycket gott!

Jag älskar polkagrisar.

Det är även gott att ha i drinkar.

Men blanda det inte med öl, det bubblar en massa och smakar skit.

En liten varning bara, så nu vet ni.

Imorgon är sista dagen innan skolan börjar.

Bläääää

Jag orkar inte gå upp tidigt på tisdag och ha idrott.

Men men men...

Undrar om jag ska publicera detta inlägg?

Om någon mot all förmodan skulle läsa det så skulle nog denna tycka att jag är knäpp.

Men jag är bara lite trött.

Jag är inte såhär egentligen.

Nej nu ska jag sluta skriva.

Ska ta och sova eller nått faktiskt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback