Måndag

Tjoho!
Sitter vid beckas dator nu, för hon lånade min för att ladda ner lite musik. Så då får jag lite nytt att lyssnar på, nice!

Skoldagen gick rätt fort idag, trots att det var en lång dag. Fick reda på att min engelska-lärare är borta även denna vecka, så nu har jag tid på mig att göra klart författar-grejset och läsa boken. Gött! För jag hade aldrig klarat det om vi skulle gjort det imorn.

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska ringa, så ska jag och malin åka hem till henne och softa och göra lite smoothie. Det ska bli så trevligt så :)

Kommentarer
Emelie säger:

Woho! Du ska veta hur glad jag blev när jag läste att hon är borta mer :') Då kanske jag kan välja en bättre bok, haha.

2008-01-28 | 20:16:55
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback