nehepp

Försökte precis mobilblogga, men det verkar inte funka. Antar att det är bara för att jag har 3. Det är aldrig nått som funkar då ju :P

Nu snart ska jag ner och laga lite mat, eftersom att mamma jobbar så får jag sköta det. Blir något så avancerat som korv&makaroner! Fast korv tänker då inte jag äta, utan det får bli fiskgryta som vi åt igår åt mig ;) Sen ska jag ner till Blå Valvet och fika med Malin och Madde. Det blir trevligt det. Synd att inte Anna kan vara med bara, men den människan går ju inte att få tag på.

Är förövrigt riktigt trött idag, låg ju vaken halva natten och hostade. Usch, det var inte trevligt.. Höll ju familjen vaken också, vilket mamma inte var så glad över ;) haha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback