nyttig?

Jag hade ju som nyårlöfte att jag skulle bli nyttigare, dvs inte äta en massa godis och kakor och sånt mitt i veckan utan bara på helgerna. Men ändå sitter jag nu här med frukt och smält vit choklad. Otroligt gott! Och frukten är ju iaf nyttig!

Och medans jag käkar upp resten så kan jag väll ta och fylla i en dagens lista;
Dagens humör: Idag är jag glader :)
Dagens borde: Plugga natur! Har prov imorn, men har inte börjat plugga än...
Dagens frisyr: Plattat.
Dagens klädsel: Svarta strumpbyxor, svart kjol, rosa topp, svart skärp.
Dagens planer: Skola, stan och fixa present till mamma, hem och plugga.
Dagens materiella vill ha: Ett usb-minne som jag kan lagra naturtjoffset på och sen sätta in det i mitt huvud imorn så jag kan allt.
Dagens längtan: Jag längtar sjukt mycket tills jag, anna, madde och malin ska åka utomlands!
Dagens beroende: Clementiner. Mums!
Dagens tråkigaste: Plugg...
Dagens person: Solen ;)
Dagens irritation: Mina syskon!
Dagens låt: Make this go on forever - Snow Patrol

Kommentarer
Carro säger:

Hej!
Jag har kikat på den sidan men just den stilmallen som jag vill ha ser väldigt annorlunda ut i koden så jag blir alldeles förvirrad! Kan ju passa på å fråga dig: vart hittar man mönstrade bakgrunder och hur får man dit dem? För det har ju du gjort. =)

2008-01-17 | 18:23:21
Bloggadress: http://carrosstil.blogg.se
Emelie säger:

Jag skulle också vara nyttig, men jag käkade kebab två dagar i rad så det känns inte såååå nyttigt. Fast det var kebabsallad ena dagen iaf (A)

2008-01-17 | 22:36:53
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback