Plugg

Skolan tar sakta med säkert över mitt liv. Det känns som att det är hur mycket som helst att göra nu, men jag har inte riktigt någon koll på vad vi ska ha prov i och när. Dock skulle jag behöva börja plugga natur och geografi. Och kanske läsa lite i engelska boken, och börja läsa om en engelsk författare. Men det är ju så mycket, så jag vet inte vart jag ska börja. Istället slutar det alltid med att jag sitter här eller kollar på tv eller något. Det är ju faktiskt roligare.

Var nere på stan en stund med Maggan förut. Tänkte köpa ett nytt nagellack och en present till mamma som fyller år på lördag. Men jag kom hem tomhänt och stelfrusen. Stog nämligen och snackade med Maggan i cirkus 1½h utomhus. Vilket blev ruskigt kallt!

JAG STÖR MIG GRYMT MYCKET PÅ MIN BLOGGDESIGN NU! Den ser ju så tom ut, och bara konstig. Men jag vet inte vad jag ska ändra :S

Kommentarer
MAggan säger:

Ne men ja vet va du kan göra för att få din "bloggdesign" snyggare, fixa snygg bloggdesign till min blogg då kommer alla problem att lösa dej ska du se!

2008-01-15 | 19:36:12
Emelie säger:

Du kanske kan lägga till någon ram eller vad man säger? ^^

2008-01-15 | 19:41:59
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
Blackie säger:

jag tycker den är fin :), men du kanske kan ha nån bakgrund om du vill ha nått mer..

2008-01-15 | 21:15:10
Bloggadress: http://accordingtoblackie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback