Premiär

Sitter och dricker färskpressad apelsinjuice nu, otroligt gott! Och nyttigt också för den delen. Försöker dricka så sakta jag kan så att det inte ska ta slut ;)

Idag är det tisdag, och det innebär att Gossip Girl har premiär på 5:an! Jag har redan sett första säsongen, men jag ska ändå sitta bänkad framför tv:n. Har ju inte sett med text förut, så nu kanske jag förstår lite mer ;D Läste även att de som spelan Chuck, Dan och Nate ska komma till Sthlm nästa onsdag eller så. Nån som vill följa med och spana efter dom eller? Haha!

Kommentarer
Emelie säger:

Ladda ned text gör jag ^^ Oftast på engelska. Här är en bra sida http://www.subtitlesource.org/title/tt0397442 fast det kan hända att en del texter inte passar eller är allmänt kassa :P

2008-01-29 | 17:02:12
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
maagggaan säger:

åååh ja vill följa med ! :D

2008-01-29 | 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback