prosit

Jag nämnde ju tidigare idag att jag var snorig och börjar bli förkyld. Nu såhär på kvällen så mår jag ungefär 10 gånger sämre än då. Det bara rinner ur näsan, jag är trött och hängig och nyser hela tiden. Inte så vidare trevligt! Tror nästan jag ska ta och gå och lägga mig snart faktiskt. Klockan är inte ens nio, men jag är så trött så det är väll lika bra att gå och sova. Vanligtvis brukar jag ju inte lägga mig innan 1 när vi är lediga ;D

Ikväll skulle vi ju egentligen kollat på film eller dylikt, men det blev ingenting idag heller. Men imorn ska vi ha pokerturnering och sjunga singstar! Kul kul kul! Hoppas verkligen att jag mår bättre imorn när jag vaknar, så att jag kan vara med :) Jag vill ju inte gå dit och vara super-förkyld och smitta ner alla :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback