Rubriker är så jäkla l2p!! ;)

Idag slutade jag redan vid 10.45, då italienskan och engelskan var inställda. Härligt värre! Dock åkte jag inte från skolan förens vid 11.45 eller så. Gick ner på stan då för att hämta mina linser som kom i måndags och sen gick jag till blå valvet där Anna-Sofia (som fyller 18 idag!! Grattis!! ), Louise, Linnea och Johannes var. Det var mysigt. Delade på en mycket god pastasallad (med mangosås som smakade curry) med Johannes. Dock käkade han typ 10ggr snabbare än mig, så jag fick inte så mkt =O Sen gick jag till skolan igen där jag mötte Malin och vi gick hem till mig. Käkade chokladfromage och slöade framför TV:n. Niice.

Idag är det bara 42 dagar kvar till jag blir 18! Då ska jag och Anna-Sofia ha världens fest tillsammans, vi vet dock inte vart än. Kanske blir hemma hos mig eller så. Alla är iaf välkomna då! Bara ni tar med en present såklart ;D Haha.

Kommentarer
Emelie säger:

Själv fyllde jag nyss sjutton :D

2008-01-10 | 20:00:19
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback