snö

Det har snöat en massa under natten/morgonen/förmiddagen! Får hoppas att det stannar kvar ett tag, så att vi hinner göra våra rondell-snögubbar! ;D
För att fira all snö så gör jag en sån där tråkig lista;

sju senaste:
senaste alkoholdrycken:
Öl
senaste bilfärd: Från pappa till mamma igår.
senaste filmen du såg: Emil och griseknoen (stavning?)
senaste ringda telefonsamtal: Pappa
senaste bubbelbadet: Hmm, det var så länge sen så det kommer jag inte ihåg.
senaste gången du grät: Jaaru, när Lille Skutt dog kanske?
senaste måltiden: Potatis och fiskgryta

sju har du nånsin..
...dejtat en av dina bästa kompisar?
Nepp
...blivit arresterad? Nej
...blivit kär vid första ögonkastet? Nej
...varit på tv? Jajamensan, på KLTV faktiskt! ;D
...fått ditt hjärta krossat? Nej
...sagt att du älskar någon utan att mena det? Det har jag säkert
...busringt till nån? Jaa

sex saker du har på dig:
1.
Klasströja
2. Jeans
3. Strumpor
4. Linne
5. Sockor
6. Underkläder

sex saker du gjort idag
1.
Vaknat
2. Ätit
3. Borstat tänderna
4. Varit ute
5. Kollat på film
6. Suttit här

personer du kan berätta allt för: Malin, Madde och Anna.

tre val:
svart eller vitt?
Svart
sommar eller vinter? Sommar!
choklad eller chips? Choklad, I'm addicted ;) 

två saker att göra innan du dör:
1.
Resa, resa, resa!
2. Gå ner och hämta ett glas vatten

en sak du ångrar: Hmm.. Det är väll en massa småsaker bara..

FAVORIT...
...låt:
Ingen som jag kan komma på, tröttnar på alla så fort :P
...artist: Spice Girls ofc! haha ;D
...färg: Svart och blå
...plats: Av alla ställen jag varit på så är det nog Cypern.
...fordon: Tåg
...djur: Hästar
...affär: Gina Tricot och H&M.
...serie: På tv då eller? Isf är det Greys Anatomy :)
...café: Blå valvet!
...skor: Flip-flops

BRUKAR DU?
titta på dig själv i spegeln:
Jaa
gnälla: Min familj klagar på att jag gnäller för mkt, så ja :P
skrika: Inte så ofta.
sova: Japp, minst 8h varje natt!
drömma mardrömmar: Nej
drömma sexdrömmar: Nej
försöka vara annorlunda: Nej
klä dig i svart: Jorå, det gör jag väll.
hata folk: Nej, bara mina syskon ;)
lita på folk: Jaa, min vänner litar jag på :)

VEM?
saknar du:
Det känns som att jag inte träffat Maud på länge, så henne saknar jag!
gjorde dig riktigt glad senast: Hmm.. vet inte, men det var säkert malin ;)
fick du sms från senast: Malin

HAR DU?
för många vänner:
Det kan man väll inte ha? :P
färgat håret: Färgade brunt förra året, men nu har jag blonda slingor :)
brutit några ben: Aldrig, inte stukat heller.
några piercings: Två hål i öronen
egen dator: Ja
gjort bort dig rejält: Jorå
bra självförtroende: Njaa
kysst någon: Ja
sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nej
blivit kär i någon på nätet: Neej

ÄR DU?
förstående:
Jo men ganska :)
osäker: Jaa..
intressant: Självklart! ;)
hungrig: Nej, käkade mat nyss och nu äter jag lite på mitt pepparkakshus :P
smart: Ganska
barnslig: Oh ja
pratglad: När jag är med mina närmsta vänner, så jaa!
blyg: Om det är mkt folk, eller flera jag inte känner.
glad: Ja
ledsen: Nej :)
arg: Inte för stunden :P
svår: Njaa, lite kanske.
lätt att förföra: Tror inte de.
bra på att ge komplimanger: Jo jag slänger väll ur mig nån komplimang då o då :)
bra på att få komplimanger: Inte direkt

ANTINGEN ELLER?
katt eller hund:
Hund! Katter är lite läskiga :P
varmt eller kallt: Varmt! Jag vill flytta till ett varmare land!
vatten eller land: Land
musik eller tystnad: Det beror på :)
bok eller film: Böcker brukar ju vara bättre, men det är ju roligare att kolla på film än att läsa..
leva eller dö: Leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback