Snooze

Filmen var riktigt bra! Dock lite småtöntig då och då, men det är väll de flesta amerikanska high school filmer. Jag tänkte även kolla på avsnitt 13 av Gossip Girl efter filmen, men nehej då. Det avsnitt jag laddat ner hackade en massa, så det gick ej att se på. Trist, måste ladda ner det igen nu då.



En sån här vill jag ha! På vardagarna brukar jag snooza i ca 30min, och på helgerna blir det ungefär 2h. Det är alldeles för länge enligt mig, men det är verkligen grymt jobbigt att gå upp. Så en sån här skulle verkligen vara super! Visst, jag skulle nog bli riktigt irriterad. Men jag skulle ju iaf komma upp ur sängen!
 

Kommentarer
Carro säger:

Vad är det för nåt exakt?
Funderar på att skaffa InDesign bara då eftersom det är det som är till för webdesign o layout.
Använder annars The Gimp som ska vara väldigt snarlikt photoshop. Håller på å få kläm på de nu! =)

2008-01-18 | 23:20:47
Bloggadress: http://carrosstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback