Söndag

image355

Nu har dessa två brudar lämnat mig. Känns jättetomt nu, har ju inte varit själv hemma på en vecka. Men vi har haft det riktigt mysigt! Måste bo här nångång igen när pappsen är i norge.

Idag har vi bara degat hela dagen, förutom en liten stund då vi städade och höll på. Så nu är det rent igen på mitt rum och dammråttorna är utrotade! Härligt härligt.

Tror jag ska ta och läsa lite i engelska-boken nu. Det där föredraget orkar jag inte bry mig om just nu, tar och fixar det imorn kväll kanske..

19:39 - Det blev inte mycket läsning för mig. Hann läsa två sidor eller något innan jag somnade, och sov i en timme. Det var skööönt! Men jag är fortfarande aptrött =/ Tror jag ska hoppa in i duschen nu, eller också gå ner och äta lite först. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback