Te

Sitter med en kopp grönt té och ett äpple. Känner mig riktigt nyttig för en gångs skull. Och duktig som jag är så pluggade jag faktiskt lite natur förut, visst, det blev bara en kvart ungefär. Men bättre än ingenting, right? Känns som jag kan det hyffsat nu iaf. Och nu tänkte jag fortsätta på duktighetsspåret och läsa ett kapitel i ekonomin! Eller så läser jag bara sammanfattningen i slutet.. Hmm.. svårt val.


HAHA

Buss, Piteå

Två killar ~17 sitter på bussen mot centrum.
Kille 1: Jag drömde världens mardröm inatt!
Kille 2 (flinande): Vadå... Drömde du att hunden attackerade dig igen?
Kille 1: Nej, jag drömde att någon bröt sig in i huset och tog bort alla mina Natascha Peyre-bilder från datorn!
Kille 2 (allvarligt): Åh fan!


Sigtuna Sportbar

Fyra tjejer ~18 dricker vin och är högljudda. De tittar mot TV:n där Idrottsgalan visas, och Zlatan går upp på scenen för att ta emot sitt pris.
Tjej 1: Vad är det här för något egentligen?
Tjej 2 (efter en stunds seriöst funderande): ...Nobelpriset?


Kommentarer
Carro säger:

Så, hur skaffade du det? Och vilket är det man skall ha? =) Helt lost.

2008-01-17 | 23:11:49
Bloggadress: http://carrosstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback