Tjejsnack v.04

Här kommer veckans frågor från tjejsnack ;D

  • Hur mycket tittar du på TV?
    Numera går det aldrig några bra program på TV, så det blir inte så ofta.

  • Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
    Sånna där vanliga serier som Greys Anatomy, Heroes och Gossip Girl :)

  • Finns det något du följer du slaviskt?
  • Dom som jag precis nämnde :D

  • När och varför stänger du av TV´n?
    Varje morgon då jag kollat på TV och på kvällen när jag går och lägger mig. Man måste ju spara på miljön ;)
  • Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
    Jo det skulle jag nog, sålänge jag har datorn så kan jag ju ladda ner serierna jag vill se ;D

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback