Torsdag

image352

Hej!
Sitter här och degar som vanligt. Ulla kom precis hit också, och så väntar vi på Maggan. Sen ska vi till maxi och handla mat, idag blir det potatiskroketter, avokadoröra och nånting mer. Ska bli så gott! Och lille Maud kommer och joinar oss ikväll :D Wiiieee!

Provet i geografi idag gick väll rätt hyffsat. Det var inte så svårt, så jag är bara glad att jag inte la ner mig inför det och pluggade en massa. För det kan faktiskt hända att jag får VG på det här provet. Jag hittade på lite svar på vissa frågor, men det kan ju hända att det är rätt. Heahea ;)

Nej nu ska jag vara lite social mot ulla istället!
Ciao!

Kommentarer
Emelie säger:

Jag trodde det skulle vara skitsvårt. Jag läste genom allt en gång bara. Höll på att somna vid boken också. Haha.

2008-01-24 | 18:21:22
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback