Torsdag

Ja idag är det torsdag då. Hade för mig att det var fredag förut, men det var det icke. Så jag har en dag kvar i skolan denna vecka, men den blir nog rätt soft. Ska kolla på nån föreläsning eller vad det var i aulan. Har ingen aning om när vi ska vara där eller vad den handlar om. Men det kan nog bli kul :)

Imorse var det riiiiiktigt jobbigt att gå upp. Låg och snoozade i ca 45min innan jag lyckades tvinga mig själv att gå upp. Fick sedan vandra till skolan eftersom att låset på min cykel frusit, som vanligt. Jag blir så trött på den där cykeln ibland!

Eftersom att jag inte har något mer interessant att skriva så kan jag väll ladda upp lite ego-bilder istället ;D
Såhär vackert brukar mitt hår vara på morgonen:  
Men med hjälp av en plattång går det att få det lite rakare:

Kommentarer
Emelie säger:

Värsta lockarna! Det är ju fint :D

2008-01-31 | 19:39:17
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback