Tråk

Idag har det varit en grymt, enormt, riktigt jävla tråkig dag! Har verkligen inte gjort nånting värt. Bara gått omkring och degat. Jag har inte ens stuckit ut huvudet utanför dörren, utan jag har bara varit inne hela tiden. Blä för sånna här dagar! Vi hade tänkt hitta på nånting ikväll, men det var ingen som kunde eller orkade.. Men vi ska kanske göra nånting imorn istället! :D Får hoppas det, så det inte blir en till sån här dag :P

Aja, för att fördriva tiden resten av kvällen kanske jag ska ta och kolla på en film igen. Jag har kollat på en nästan varje kväll i en vecka nu. Ikväll tror jag nog att jag ska kolla på Fucking Åmål, det var ju så grymt länge sedan jag såg den. Och så är den ju faktiskt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback