Beachparty

Nu är jag ganska nyss hemkommen från Göteborg. Det har varit en riktigt jäkla kul vistelse där nere! Åkte ju då ner med Malin igår och mötte upp Madde och Anna på stan för en lunch på Paprika. Sen stack vi hem till Annas moster eller vad det var, där vi skulle bo. Vi hann typ bara fixa oss iordning lite innan vi drog vidare till en förfest. Var där ett litet slag, och sen gick vi till den riktiga festen som hade temat Beach.

Var så himla kul att träffa en massa nytt och okänt folk, och alla var verkligen jätte trevliga och roliga! Blev en hel del dansandes också, och det var tack vare Malin och Madde som musiken var bra! Haha, man har ju hört bättre Djs liksom.. Lokalen vi var i var fint fixad med hängmattor och små plast palmer och sånt också.

Idag har vi mest bara dassat. Sen åkte jag, Malin och Madde in till stan där vi käkade och sen började vår resa hemmåt. Tog ju fan över 4 timmar att komma hem till stan.. Men nu sitter jag här iaf, och snart ska jag dra in i duschen och fräscha upp mig lite!


Redo för lite partaj!

Maggan och Andreas på dansgolvet

Da DJ.

Tuff tuff tuff sa tåget

Me und Maudis

Madde och Malin påväg hem på tågstationen i Öxnäs eller vad fan det hette


Kommentarer
JESS säger:

Roligt :) vad snygg design du har?! AHr du gjort den själv`?

2008-07-20 | 22:32:37
Bloggadress: http://jessljungberg.blogg.se/
Jess säger:

okej, snyggt! Om du inte har något att göra någon dag kan du alltid hjälpa mej! :D

2008-07-20 | 22:49:30
Bloggadress: http://jessljungberg.blogg.se/
Amanda säger:

Åh, vet du möjligtvis var killen har fått tag i sin SunTrip-tisha? :D

2008-07-22 | 13:10:58
Bloggadress: http://sundancekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback