Bio

Tjenare! Blir inte så jätte mycket bloggande för mig nu när jag är hos mamma eftersom att jag inte har tillgång till nån egen dator, får bara låna beckas lite då och då. Men det får ni stå ut med! ;)

Idag har jag iaf varit med familjen hem till en kompis till mamma i Skattkärr, där vi blev bjudna på en riktigt god middag. Sen åkte vi in till Karlstad med henne och hennes son för att gå på bio. Narnia: Prins Caspian var det vi såg, och den var faktiskt rätt bra. Men jag måste säga att den första filmen är bättre :P Men som sagt, bra var den iaf!

Nu ska jag alldeles strax gå och borsta tänderna och så, och sen sova. Har ju inget bättre för mig. God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback