Blä!

Har verkligen grymt tråkigt just nu. Varenda jäkel är ju upptagen med annat, och trots att det är så fint väder ute (för en gångs skull!) så sitter jag inne och har inget bättre för mig. Tråk tråk tråk. Men blir nog att följa med Malin ner på stan en stund sen iaf. Hon skulle ha present till Linda, och jag borde kanske köpa nått till pappa som fyller år nån dag snart. Sen ikväll vet jag inte vad det blir, för som sagt, ingen som kan göra nånting ju :P

Haha, nej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och göra nånting bättre av dagen. Frågan är bara vad? Städa mitt rum, gå ut och sitta och stirra, släppa ut kaninerna på gräsmattan och se vad som händer, gå till mamma och hämta Klimpen eller ge min lilla växt lite nytt vatten? Hmm.. Svårt val!

Kommentarer
Linus säger:

men present till mig då? jag fyller ju också snart :P :D

2008-07-22 | 17:04:41
Bloggadress: http://hilbus.bilddagboken.se/p/main.html
malincatrin säger:

Svar: Alla ser vi olika.. Jag vill ha det till en elefant utan ben :D

2008-07-22 | 17:51:37
Bloggadress: http://malincatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback