Cypern!!

Nu är det bestämt, på fredag åker
jag till Cypern med familjen! Det blir till den lilla mysiga staden Fig Tree Bay. Har varit där en gång förut, och det är verkligen jättefina stränder och en riktigt mysig stad där. Så det ska bli så grymt härligt! Bara sola och bada på dagarna och äta gott på kvällarna. Dock kommer jag väll missa en massa roliga saker här hemma då, och jag lovar att vädret kommer bli kanon här hemma när jag åker. Men ändå, jag är ju hellre på Cypern än i Kristinehamn ;)


Kommentarer
Louise säger:

ÅH, ska du åka utomlands din lilla unge! :DD

Nu får du fixa fram en jättestor resväska så att jag kan hänga med, jag vill också utomlands igen!

Men hoppas att du får det jätteroligt i allafall!

2008-07-07 | 09:36:44
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
..:Sarah:.. säger:

där känner jag igen mig.. men vi bodde en bit utan för själv bayen..

2008-07-08 | 11:52:06
Bloggadress: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback