Fett med nice

Blev en riktigt härlig tur på sjön idag. Vi körde sakta ut mot en ö, där vi låg och stekte och badade och käkade och pratade. T.o.m jag badade faktiskt, och det tog inte 1 timme för mig att komma i vattnet. Men jag klarade inte att va i vattnet så länge, för det var fan inte varmt. Det sorgliga är ju att det inte blir så mkt varmare i vattnet än såhär i Sverige.. Jag vill utomlands nu!!

Snart kommer nog Maggan hit, och senare ska vi möta Anna också för att dra ut till skärgården igen. Är ju så fint väder ute, så då vill man ju inte sitta inne. Får se vad vi gör där ute, blir nog att dega och kanske käka nått. :)


Badbrudarna Maggan och Anna

Kommentarer
Charlene säger:

Jo precis, det är rena lyxen att bo vid en sjö (:

2008-07-27 | 19:17:01
Bloggadress: http://chaallaan.blogg.se/
linnisabell säger:

tack, det kommer bli underbart.. ha det fint

2008-07-27 | 19:23:23
Bloggadress: http://linnisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback