G'day mate!

Sovit gott? Det har iaf jag! Tänkte att jag skulle gå upp runt 20 över 10 - halv 11 nån gång, men kom inte upp förens halv 1 i alla fall. Men skönt var det att sova ut! Snart ska jag gå upp i duschen och fräscha till mig lite. Sen resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra.

Men ikväll blir det utgång på statt! Premiär-krogturen för mig och Anna alltså. Ska förfesta hos Alina först, och sen skulle vi gå dit. Ska bli riktigt kul! Men så kommer ju det där problemet med att man inte har något att ha på sig.. Får gå hem till pappa sen och kika om jag hittar nått användbart i garderoben :)

Kommentarer
Anna säger:

den blommiga klänningen! :P eller den som du hade på nyår! :P vad ska jag ha på mig då?! :O!!!!

2008-07-05 | 17:53:21
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback