God morgon!

Har precis käkat lite frukost och glott på tv, och nu snart så ska jag ta och klä mig och sen gå till pappa. Måste ju gå dit varje dag för att ge kaninerna mat och vatten.. Sen lite senare idag så blir det till att picknicka i skärgården, och fira att Anna fyller 18 idag! GRATTIS ANNA!

Idag är jag lika röd i ansiktet som
jag var igår, om inte rödare. Usch, jag borde egentligen inte visa mig ute, men jag kan ju inte sitta här inne och trycka hela dagen. Så jag varnar alla kristinehamnare idag för mitt rödskrikiga ansikte!



Moahaha, snodde beckas kamera lite, och vad skulle jag ta kort på om inte mig själv?! haha, så här får ni några ego-bilder. Kanske jag blir nästa Stina-Lee nu? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback