Godnatt!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Är riktigt trött faktiskt, men har inte orkat masa mig in på badrummet för att borsta tänderna och så. Men snaaart ska jag stänga av datorn, snart!

Känns som att den här dagen har varit riktigt lång faktiskt. Blir väll antagligen så när man går upp rätt tidigt och lägger sig rätt sent.. Borde nog fortsätta med det resten av sommarlovet, så att det iaf känns lite längre än vad det är. Usch, nu får jag ångest för att skolan snart börjar igen. Jag orkar inte ett år till!! Men snart är skolan slut, och då kan jag åka till Ayia Napa igen, jobba i Norge, resa, festa och massa roliga saker! Längtar nått sjukt mkt!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback