I'm home!

Ja nu är jag hemma i Sverige igen, så nu behöver ni inte sakna mig längre! Jag har haft en riktigt skön vecka nere på Cypern. Vi har inte gjort alls mycket, utan det har verkligen varit en avslappnande vecka. Nästan varje dag har varit likadan, gick upp runt halv 10 på morgonen och käkade frukost och bytte om till bikini. Sen gå ner till poolen och lägga grejerna vid en solstol och efter det gå de få metrarna ner till havet för ett dopp. Sen resten av dagen ligger man bara och solar och badar om vartannat. På kvällen gick vi ut och åt på nån restaurang, och det var riktigt god mat!

En kväll tog vi taxin in till Ayia Napa och var där ett tag. Vi gick förbi bargatan, och då såg jag ju alla de roliga ställena, som Marinella Bar t.ex och den fräna bartendern som jobbar där. Tyvärr kunde jag ju inte gå dit och beställa en Top Banana eftersom att jag var där med familjen.. Blähä, jag vill åka till Napa med tjejerna igen!!


Utsikten från min och beckas balkong :)

Man orkade verkligen inte vara i solen hela tiden, utan skuggan var jäkligt nice ibland!

Käk på Pizza Hut!

Mammas huvud i Ayia Napa.

Glasskäkning i staden!

Erik dränker Marcus.


Bättre bilder kommer när Becka har skickat bilderna tagna med hennes systemkamera! :D

Kommentarer
Adam säger:

Ser härligt ut =) När kommer värmen till Sverige?? Ha en härlig helg!

2008-07-18 | 23:31:34
Bloggadress: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback