Måndag

Tjenare tjenare!
Tog en riktigt lång sovmorgon idag
, och det var så grymt skönt! Behövde verkligen sova ut.. Sen efter det har jag bara käkat lite frulle och sen suttit här en liten stund. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Känns ju ganska välbehövligt nu. Resten av dagen vet jag inte vad det blir av. Skulle ju behöva plocka iordning på mitt rum. Väskan jag hade med till Cypern är ju fortfarande ouppackad, och likaså den jag hade med till Göteborg. Men det är ju så grymt tråkigt att packa upp saker, så dom kommer säkert bli ståendes ett tag..

Ha en bra dag, ciao!


Kommentarer
marre säger:

snygg blogg du har:)

2008-07-21 | 12:37:16
Bloggadress: http://marrree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback