Oh sunny day

Tjenare!
Har faktiskt inte använt datorn
förens nu, nästan rekord för mig! Haha. Har varit ute i skärgården idag med Malin och Anna och solat. Riktigt härligt! Men det blev grymt varmt också, så tillslut badade till och med jag i vattnet här i Sverige för första gången. Hemskt kallt var det, men skönt att bli nedkyld iaf. Aa, det blev alltså en hel del solandes för mig idag, och nu är jag riktigt röd. Mina syskon kallar mig för tomaten, vilket känns sååå kul! :P

Nu på eftermiddagen/kvällen så har jag bara tagit det lugnt framför TV:n, spelat GH, läst, käkat och degat. Jag börjar bli riktigt bra på GH nu förresten, rockar fett till varje låt! Haha, okej kanske inte riktigt, men nääästan ;)


Bild från jutviken i förrgår :)

Ananas och mango sorbet - as gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback