Ölme och gokart

Kom hem för typ en halvtimme sen. Var ju som sagt hos kusinerna i Ölme först, och när vi var påväg hem därifrån så fick pappa för sig att det var gokart som gällde innan vi åkte hem. Så vi svängde in där, och pappa, Marcus och Becka åkte lite gokart. Jag och Erik satt och käkade glass istället ;D haha. Kände inte för att åka gokart faktiskt, nån annan gång kanske.

Nu ikväll händer antagligen ingenting. Känns som att varenda jävel är i sina sommarstugor :P Men men, nån gång kommer dom väll hem därifrån får vi hoppas!


Vid båten i Ölme. Blir riktigt dåligt ljus med min mobilkamera..

Riktigt smarrig After-Eight glass vi gokartbanan.

Becka som var sämst av de tre på gokart.

Jag tror jag ska börja använda keps oftare! haha

Kommentarer
Josefin säger:

söta bilder =D

2008-07-24 | 21:20:50
Bloggadress: http://sameoldstories.blogg.se/
Chrille säger:

Gokart är så sjukt kul! Glassen såg smarrig ut =)

2008-07-24 | 21:26:12
Bloggadress: http://chrillej.blogg.se/
lillan säger:

Gör ett litet kvällsavtryck=).. Hoppas du har haft en bra dag..// Lillan





www.metrobloggen.se/Trican

2008-07-24 | 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback