Onsdag

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Onsdag idag då, och det är faktiskt fint väder. Helt otroligt! Dock skulle det bli fulare till helgen igen, men det gör ju inte mig något! Idag händer det antagligen inte heller så mycket. Ska ner på stan en liten stund för lite ärenden, men sen vet jag inte. Blir nog bara att dega som vanligt.. Eller också kanske jag tar och sätter igång med lite städning och så här hos pappa. Och så kan jag ju börja packa också. Hmm, får se vad det blir.

Men nu när det är fint väder kan jag ju inte sitta inne, så jag går nog ut nu. Ciao!

(Förresten, om nån försöker nå mig på mobilen så är den helt CP och kan typ inte skicka eller ta emot sms.. Så ni vet!)

Kommentarer
Anonym säger:

geeeerd tralalalala...

2008-07-09 | 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback