SATC


Såg ganska precis på 2st avsnitt av Sex and The City. Måste varit de två enda avsnitten jag sett av den serien i hela mitt liv. Har bara sett några minuter då och då annars när det gått på tv. Men jag måste faktiskt säga att det var rätt bra! Skulle gärna se serien från början, och även filmen. Gillade verkligen kläderna och allt de hade på sig, skulle verkligen inte tacka nej till deras garderober :P

Nu när det snart är höst så vore det inga fel att ha SATC-boxen, och ligga i sängen och glo på avsnitt efter avsnitt de mörka kvällarna med nått gott att käka och dricka! Haha

Kommentarer
Sanne säger:

den serien är bäst :D jag har tvingat dea att ladda ner alla avsnitt, mohaha :)

2008-07-25 | 10:04:50
Bloggadress: http://baacardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback