Shit! Det är sol igen!

Helt otroligt att det nu varit fint väder i Sverige i två dagar i rad! Jag är imponerad! Fortsätter det såhär så kanske man kan börja få tillbaks hoppet för Sverige ;D

Igår blev det en riktigt trevlig eftermiddag/kväll med Maggan. Först var vi ju på stan en sväng, sen blev det minigolf i hamnen. Dock förlorade jag, men det var bara för Malins skull. Dålig förlorare som hon är. Haha. Efter det stack vi hem till mig och käkade popcorn, drack fanta lemon och snackade. Mys mys!

Idag håller jag på och målar lite bräder som ska upp på huset nån gång i framtiden. Blir riktigt jävla varmt att stå i solen och måla ju. Men jag får ju pengar för det, och det är någonting som jag verkligen behöver!


Maggan i hamnen igår kväll :)

Jag i målartagen! Färg i pannan har jag också..


Jag har namnsdag idag förresten! Grattis alla Emmor!

Kommentarer
Louise säger:

Grattis på Namnsdagen! :)

2008-07-23 | 22:07:45
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback